Länge sen

Bilden är tagen hemma hos Tilda från i Fredags.
Jo det var ett tag sen nu jag bloggade. Har inte haft någon lust. Men i fredags så sov jag över hos Tilda. Vi var i stan och i Hageby centrum. Sen på kvällen så var vi ute med Ida. Snackade med lite sköna killar, haha Ida alltså! I lördags så vaknade jag mellan 12:00-13:00. Vi båda var helt slut så vi var i Bjärby en stund och snackade och sen så drog vi hem för sig. Var bara hemma resten av kvällen då och idag så kanske jag ska träffa Tessan ikväll om hon kan. Hon skulle fira sin kusin. Men innan så ska jag duscha och fixa mig och sånt. Det regnar ju ute nu så får se om jag kanske tittar på någon film? Älskar regn.

Kommentarer
Postat av: johanna

tack gullis, söt bild. puss<3

2011-08-07 @ 12:28:36
URL: http://josy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback